Naším úkolem není pouze prodat skener, ale také poskytnout našim zákazníkům veškerou možnou péči a podporu po převzetí skeneru.
Co od nás můžete očekávat?
- ke každému zákazníkovi přistupujeme individuálně;
- zapůjčíme vám skener do ordinace, abyste si jej mohli vyzkoušet přímo na pacientovi;
- jako bonus od nás dostanete zdarma protetické práce;
- skener nainstalujeme, uvedeme do provozu a otestujeme, abyste mohli začít skenovat ihned po předání;
- zaškolíme vás při převzetí skeneru a poté po měsíci, abychom se ujistili, že skener používáte na 100 %;
- zřídili jsme linku podpory v českém jazyce;
- v případě problémů jsme schopni zapůjčit náhradní skener do 24 hodin.
Jedním z našich „success stories“ je předání intraorálního skeneru Dentálnímu centru Rosmarin.
Jak probíhalo předání skeneru od Davida Kodálíka?
“Přijel k nám pan Kodálík, nainstaloval kompletně celý software na oba počítače, abychom z každého mohli skenovat, připojil skener a vlastně od té doby jsme mohli skenovat. U nás máme serverovou instalaci s využitím Trios Share."
“Zabralo to sice pár hodin tady v ordinaci, ale šlapalo to na první dobrou, jak mělo. Je to možná jednoduchá odpověď, ale tak to bylo 🙂.” vzpomíná MDDr. Kubeček.
Celý článek od MDDr. Váši a Kubečka na téma intraorální skener si můžete přečíst na našem blogu.